fbpx

Групові заняття

Комунікативний клуб для підлітків

Ми створюємо комунікативний клуб для підлітків! Заняття відбуваються у форматі групового тренінгу. Це зустрічі для підлітків, для яких важливо отримати позитивний та успішний досвід спілкування з однолітками, знаходити друзів, вирішувати…

Ми створюємо комунікативний клуб для підлітків!

Заняття відбуваються у форматі групового тренінгу. Це зустрічі для підлітків, для яких важливо отримати позитивний та успішний досвід спілкування з однолітками, знаходити друзів, вирішувати конфлікти (але у кого немає можливості чи сприятливих умов для цього).

ДЛЯ КОГО ЗАНЯТТЯ:

- для підлітків, які не мають досвіду успішної соціалізації.

- для підлітків, які стали жертвами буллінгу.

- для підлітків із труднощами у спілкуванні.

Тому ми створили клуб, робота якого спрямована саме на допомогу у процесі соціалізації та формування ефективних моделей поведінки, а також успішного спілкування.

Адже комунікація - це навик, який дозволяє:

- Адекватно розуміти що має на увазі співрозмовник, і бути зрозумілим ним

- Знайомитися з новими людьми

- Встановлювати довірчі відносини з оточуючими

- Забезпечує психологічний комфорт

- Дозволяє організувати спільну діяльність

- Задовольняє природну потребу людини у спілкуванні

- Допомагає самостверджуватись та соціально реалізувати себе

- Хороша комунікація - запорука успіху у навчанні та будь-якій діяльності.

розклад занять: вівторок-четвер 16.30-18.00

Докладніше
Тривалість 1.5 години

Психологічна підготовка до школи

Підготовка дитини до школи - це, з одного боку, радісний, довгоочікуваний момент, а з іншого - напружений, неспокійний період як для батьків, так і для дітей. Психологічна підготовка  допоможе дитині…

Підготовка дитини до школи - це, з одного боку, радісний, довгоочікуваний момент, а з іншого - напружений, неспокійний період як для батьків, так і для дітей. Психологічна підготовка  допоможе дитині спокійно та радісно увійти до нового шкільного світу.   

Наші спеціалісти допоможуть  майбутньому школяру адаптуватися  до соціальної взаємодії – як із дорослими, так і з однолітками. Створити необхідні умови для того, щоб дитина змогла освоювати навчальний матеріал, долати труднощі, виявляти організованість і наполегливість у новій для неї діяльності. А також, сформувати базові навички: вирішення простих завдань зі спеціальних збірників, знання букв та цифр, форм та кольорів, підготовка руки до письма.  

На момент вступу до школи у дитини  буде сформовано позитивне ставлення до школи, вчителя, навчальної діяльності, самого себе.

розклад занять: середа-п'ятниця 16.30-18.00

Докладніше
Тривалість 1.5 години

Навчатися легко

Для дітей із труднощами у навчанні: - труднощами при письмі; - складність із сприйняттям інформації на слух; - складність при запам'ятовуванні інформації та її змісту; - неможливість утримувати увагу на…

Для дітей із труднощами у навчанні:

- труднощами при письмі;

- складність із сприйняттям інформації на слух;

- складність при запам'ятовуванні інформації та її змісту;

- неможливість утримувати увагу на навчальній діяльності;

- імпульсивність;

- складність у дотриманні правил та поведінці на уроках;

- швидка стомлюваність;

- відсутність мотивації.

Що будемо робити:

- Виконувати вправи на балансирі для стимуляції мозочка, який відповідає за координацію рухів, регуляцію м'язового тонусу, гальмує імпульсні сигнали та координує рухи. Все це безпосередньо пов'язане з листом і моторною вправністю. Тренування мозочка дозволить контролювати дитині її імпульси і в цілому покращать навчальну діяльність;

- збільшувати обсяг оперативної (робочої) пам'яті за допомогою цікавих вправ;

- працювати над розвитком лобових часток, які відповідають за контроль, планування, самоконтроль, саме ці навички дуже важливі при ефективному навчанні;

- за допомогою різних тренувальних вправ, спрямованих на розвиток слухового та зорового сприйняття працювати над дисграфією та дислексією.

Який результат отримаємо:

- покращиться концентрація уваги;

- збільшиться обсяг робочої пам'яті, за допомогою чого дитина краще зможе засвоювати інформацію на уроках;

- дитина навчиться контролювати імпульсивну поведінку та ефективно загальмовувати небажану поведінку в школі та на місці;

- покращиться моторна координація та точність рухів при письмі;

- покращиться зорове та слухове сприйняття;

- дитина покращить свої навички у програмуванні та плануванні своєї діяльності, що зробить її навчальну діяльність максимально ефективною;

- подолає труднощі такі як дислексія та дисграфія.

розклад занять: вівторок-четвер 18.00-19.30

Докладніше
Тривалість 1.5 години

Нейрокурс

Останнім часом у школах та дитячих садках все більше стає дітей із такими порушеннями поведінки, як нездатність зосередитися та утримати увагу на деталях, вслухатися у звернену до них промову. Часто…

Останнім часом у школах та дитячих садках все більше стає дітей із такими порушеннями поведінки, як нездатність зосередитися та утримати увагу на деталях, вслухатися у звернену до них промову. Часто складається враження, що дитина не розуміє завдання, тому що вона не в змозі виконати її від початку до кінця. Дитина не посидюча, постійно крутиться. Через неуважність такі діти часто втрачають речі, школярі забувають удома зошити, підручники тощо. Ці особливості притаманні багатьом дітям. Однак у дітей зі СДУГ вони виражені надмірно, спостерігаються постійно, у будь-якій обстановці та значно ускладнюють життя дитини в сім'ї, спілкування з однолітками та навчання у школі. 

 У стурбованих батьків виникає запитання: і що робити? 

Пропонуємо спеціалізований курс групової нейропсихологічної корекції для дітей зі СДУГ, метою якого є:  

  • Досягти у дитини слухняності, прищепити йому акуратність, навички самоорганізації та розвинути у неї почуття відповідальності за власні вчинки. 
  • Навчити дитину повазі прав оточуючих людей, правильному мовленнєвому спілкуванню, контролю власних емоцій та вчинків. 
  • Досягти підвищення у дитини самооцінки, впевненості у власних силах за рахунок засвоєння ним нових навичок, досягнень успіхів у навчанні та повсякденному житті.  
  • Визначити сильні сторони особистості дитини і добре розвинених у неї вищих психічних функцій: мислення, пам'яті, сприйняття, мови, та навичок про те, щоб спиратися на них у подоланні наявних труднощів.

Вік 6+

розклад занять: середа-п'ятниця 15.00-16.30

Докладніше
Тривалість 1.5 години

і наш менеджер зв'яжеться
з вами найближчим часом






    і наш менеджер зв'яжеться
    з вами найближчим часом





      і наш менеджер зв'яжеться
      з вами найближчим часом

        Катерина Стрій

        Київ. ст. м. Мінська

        вул. Прирічна 1а

        1000 грн

        Віктирія Мальцева

        Київ. ст. м. Мінська

        вул. Прирічна 1а

        700 грн

        Григорій Рак

        Київ. ст.м. Оболонь

        вул. Малиновского, 36

        700 грн

        Світлана Лощиліна

        Київ. ст.м. Житомирска

        Святошинска площа 1а

        700 грн






        і наш менеджер зв'яжеться
        з вами найближчим часом

          Волошина Віктория

          Київ. ст.м. Мінска

          вул. Прирічна 1а

          1000 грн

          Ягмурджи Ганна

          Київ. ст.м. Мінска

          вул. Прирічна 1а

          450 грн






          Поведенческая терапия

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Мозжечковая стимуляция

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Метод замещающего онтогенеза А.В. Семенович

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Аппаратная методика коррекции внимания Play Attantion

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Телесно-ориентированная терапия с опорой на теорию правильного построения движений

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Методики развития эмоционального интеллекта

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Игровая терапия когнитивных способностей

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Домашние задания и работа с родителями

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.