fbpx

КОМПЛЕКСНЕ ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИТИНОЮ РАС (РОЗЛАД АУТИЧНОГО СПЕКТРУ)

Заняття спрямовані на розвиток та формування умінь та здібностей дитини, корекцію небажаної поведінки, інтеграцію рефлексів, розвиток когнітивних здібностей, навчання соціально-побутових навичок.

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИТИНОЮ СДУГ (СИНДРОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ І ГІПЕРАКТИВНОСТІ)

У процесі занять нейропсихолог працює над концентрацією уваги дитини, зниженням рівня імпульсивності, підвищенням успішності та формуванням норм соціальної поведінки, що призводить до здорових соціальних відносин у колі сім’ї та навчальному закладі.

КОМПЛЕКСНЕ ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ТРУДНОЩАМИ У НАВЧАННІ

Щоб дитина встигала списувати з дошки, не відволікалася при виконанні домашнього завдання, менше втомлювалася при письмі, почула все, що каже вчитель ми працюємо над розвитком довільної уваги, регулюванням м’язового тонусу, слуховим та зоровим сприйняттям, пам’яттю та витримкою. Один з наших помічників для цього – Play Attention – метод корекції та посилення уваги, який використовує метод біологічного зворотного зв’язку, який дозволяє керувати комп’ютером за допомогою “уваги”.

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИТИНОЮ, ЯКА МАЄ ЗАТРИМКУ ПСИХІЧНОГО І МОВНОГО РОЗВИТКУ

У наших кабінетах батьки чують перші склади та слова від своїх діток. Завдяки методу заміщеного онтогенезу, регулярним заняттям на балансувальній дошці Бельгау та поетапному виконанню ігрових завдань малюки вчаться взаємодіяти із зовнішнім світом не через істерики та сльози, а через слова та прохання.

СЕНСОРНА ІНТЕГРАЦІЯ

У нашій сенсорній кімнаті є все для стимуляції органів чуття. Дитина зможе оптимізувати роботу ЦНС весело граючи та долаючи труднощі на гірці, сенсорній подушці. Вона зможе відчути політ завдяки гамаку і гніздечку, підвищити чутливість свого тіла в сухому басейні, розвинути вестибулярний апарат на фітболі та іншому сенсорному обладнанні.

НЕЙРОКОРЕКЦІЯ (МЕТОД ЗАМІЩЕНОГО ОНТОГЕНЕЗУ)

Під час занять фахівці працюють із зонами мозку дитини через її тіло. Використовуючи метод заміщуючого онтогенезу А. В. Семенович, ми щоразу виконуємо фізичні вправи, які повторюють етап розвитку дитини від народження до року. Таким чином, ми повертаємося до початку життя дитини та будуємо міцний надійний фундамент, на якому будуть успішно розвиватися мова, мислення, увага та пам’ять.

АРТ-ТЕРАПІЯ, ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ

Не завжди дитина може сказати або пояснити свої почуття, побоювання та потреби. Під час занять ігри та творчі завдання допоможуть дитині позбутися страхів та потрясінь, подолати емоційну напругу, покращити зір та привести в норму психоемоційний стан.

ЗАНЯТТЯ З ЛОГОПЕДОМ

Найбільш ефективними є заняття, які поєднані з нейропсихологічною корекцією. Наші фахівці працюють з різних боків над розвитком мови дитини під чуйним керівництвом методиста. До нашого логопеда можна звернутися для: запуску мови, розвитку мовлення, постановки звуків, логопедичного масажу.

 

Якщо вашій дитині вже три роки, а вона ще не розмовляє, якщо ви помітили, що дитина неправильно вимовляє деякі звуки, якщо її мова відрізняється від мови однолітків – тоді це саме той час, коли слід звернутися за кваліфікованою допомогою логопеда.

 

Мова – один із головних засобів пізнання світу, а це означає, що погано розвинена мова перешкоджатиме повноцінному розвитку особистості дитини. Слідкувати за розвитком мови дитини в процесі її зростання, не менш важливо, ніж за загальним здоров’ям організму. Тому необхідно вчасно виявити недоліки, що з’явилися у вимові вашого малюка.В результаті консультації ми намітимо шляхи корекції, надамо рекомендації щодо подальшого навчання. Заняття розробляються індивідуально, залежно від особливостей порушення мови.

і наш менеджер зв'яжеться
з вами найближчим часом






    і наш менеджер зв'яжеться
    з вами найближчим часом





      і наш менеджер зв'яжеться
      з вами найближчим часом

        Катерина Стрій

        Київ. ст. м. Мінська

        вул. Прирічна 1а

        1000 грн

        Віктирія Мальцева

        Київ. ст. м. Мінська

        вул. Прирічна 1а

        700 грн

        Григорій Рак

        Київ. ст.м. Оболонь

        вул. Малиновского, 36

        700 грн

        Світлана Лощиліна

        Київ. ст.м. Житомирска

        Святошинска площа 1а

        700 грн






        і наш менеджер зв'яжеться
        з вами найближчим часом

          Волошина Віктория

          Київ. ст.м. Мінска

          вул. Прирічна 1а

          1000 грн

          Ягмурджи Ганна

          Київ. ст.м. Мінска

          вул. Прирічна 1а

          450 грн






          Поведенческая терапия

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Мозжечковая стимуляция

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Метод замещающего онтогенеза А.В. Семенович

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Аппаратная методика коррекции внимания Play Attantion

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Телесно-ориентированная терапия с опорой на теорию правильного построения движений

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Методики развития эмоционального интеллекта

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Игровая терапия когнитивных способностей

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Домашние задания и работа с родителями

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.