Для дітей із труднощами у навчанні:
– труднощами при письмі;
– складність із сприйняттям інформації на слух;
– складність при запам’ятовуванні інформації та її змісту;
– неможливість утримувати увагу на навчальній діяльності;
– імпульсивність;
– складність у дотриманні правил та поведінці на уроках;
– швидка стомлюваність;
– відсутність мотивації.
Що будемо робити:
– Виконувати вправи на балансирі для стимуляції мозочка, який відповідає за координацію рухів, регуляцію м’язового тонусу, гальмує імпульсні сигнали та координує рухи. Все це безпосередньо пов’язане з листом і моторною вправністю. Тренування мозочка дозволить контролювати дитині її імпульси і в цілому покращать навчальну діяльність;
– збільшувати обсяг оперативної (робочої) пам’яті за допомогою цікавих вправ;
– працювати над розвитком лобових часток, які відповідають за контроль, планування, самоконтроль, саме ці навички дуже важливі при ефективному навчанні;
– за допомогою різних тренувальних вправ, спрямованих на розвиток слухового та зорового сприйняття працювати над дисграфією та дислексією.
Який результат отримаємо:
– покращиться концентрація уваги;
– збільшиться обсяг робочої пам’яті, за допомогою чого дитина краще зможе засвоювати інформацію на уроках;
– дитина навчиться контролювати імпульсивну поведінку та ефективно загальмовувати небажану поведінку в школі та на місці;
– покращиться моторна координація та точність рухів при письмі;
– покращиться зорове та слухове сприйняття;
– дитина покращить свої навички у програмуванні та плануванні своєї діяльності, що зробить її навчальну діяльність максимально ефективною;
– подолає труднощі такі як дислексія та дисграфія.
розклад занять: вівторок-четвер 18.00-19.30