fbpx

Нейрокурс

Останнім часом у школах та дитячих садках все більше стає дітей із такими порушеннями поведінки, як нездатність зосередитися та утримати увагу на деталях, вслухатися у звернену до них промову. Часто складається враження, що дитина не розуміє завдання, тому що вона не в змозі виконати її від початку до кінця. Дитина не посидюча, постійно крутиться. Через неуважність такі діти часто втрачають речі, школярі забувають удома зошити, підручники тощо. Ці особливості притаманні багатьом дітям. Однак у дітей зі СДУГ вони виражені надмірно, спостерігаються постійно, у будь-якій обстановці та значно ускладнюють життя дитини в сім’ї, спілкування з однолітками та навчання у школі. 

 У стурбованих батьків виникає запитання: і що робити? 

Пропонуємо спеціалізований курс групової нейропсихологічної корекції для дітей зі СДУГ, метою якого є:  

Вік 6+

розклад занять: середа-п’ятниця 15.00-16.30

і наш менеджер зв'яжеться
з вами найближчим часом






    і наш менеджер зв'яжеться
    з вами найближчим часом





      і наш менеджер зв'яжеться
      з вами найближчим часом

        Катерина Стрій

        Київ. ст. м. Мінська

        вул. Прирічна 1а

        1000 грн

        Віктирія Мальцева

        Київ. ст. м. Мінська

        вул. Прирічна 1а

        700 грн

        Григорій Рак

        Київ. ст.м. Оболонь

        вул. Малиновского, 36

        700 грн

        Світлана Лощиліна

        Київ. ст.м. Житомирска

        Святошинска площа 1а

        700 грн






        і наш менеджер зв'яжеться
        з вами найближчим часом

          Волошина Віктория

          Київ. ст.м. Мінска

          вул. Прирічна 1а

          1000 грн

          Ягмурджи Ганна

          Київ. ст.м. Мінска

          вул. Прирічна 1а

          450 грн






          Поведенческая терапия

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Мозжечковая стимуляция

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Метод замещающего онтогенеза А.В. Семенович

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Аппаратная методика коррекции внимания Play Attantion

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Телесно-ориентированная терапия с опорой на теорию правильного построения движений

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Методики развития эмоционального интеллекта

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Игровая терапия когнитивных способностей

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Домашние задания и работа с родителями

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.