fbpx

Про компанію BRAIN UP

Ми працюємо індивідуально за потребами кожної дитини, складаючи індивідуальну програму. Використовуючи знання когнітивної неврології, педагогіки та психології, ми приходимо до тієї мети, яку перед нами ставлять батьки. Підвищити інтелектуальний рівень дитини, покращити поведінку та створити основу для успішного навчання у школі.

Центр нейропедагогіки працює у Києві з 2016 року, у нас 3 філії. Також ми працюємо онлайн з батьками, які живуть у Європі, США та Канаді.

Наші співробітники

Катерина Стрій

Психолог, нейропсихолог

Керівник центру нейропедагогіки Brain UP

Проводить діагностику, складає корекційні та розвиваючі програми

Освіта:

Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов, психолог

Спеціальність: Практична психологія

Підвищення кваліфікації:

  • Московський державний психолого-педагогічний університет – Нейропсихологія дитячого віку. Метод заміщувального онтогенезу” (2019)
  • Всеукраїнський інститут інтегративної психології та психотерапії “Психологічна допомога дітям та підліткам” (2013)
Докладніше Записатися на консультацію Записатися на заняття
Григорій Рак
Психолог, нейропсихолог

Проводить діагностику готовності до школи та корекційні заняття з дітьми з особливостями розвитку.

Освіта: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (2017-2019)

Спеціальність: Психологія. Спеціалізація Психологічна реабілітація Професійна кваліфікація. Магістр з психології

 

Освіта:  Ніжинський державний університет імені М. В. Гоголя (2013-2017)

Спеціальність: Психологія

Докладніше Записатися на консультацію Записатися на заняття

Професійна кваліфікація. Бакалавр з психології. Психолог
Підвищення кваліфікації:

  • Сертифікат: “Сенсорна інтеграція у роботі з дітьми з аутизмом” (2018)
  • Тренінг з ненасильницького спілкування за методом Маршала Розенберга
  • Тренінг ”Готовність до школи. Нейродіагностика та план підготовки” К. Стрій
  • Тренінг Фітнес для мозку. Мозочкова стимуляція для школярів” К. Стрій
  • Тренінг “Як навчити дитину писати” К. Стрій
  • Тренінг “СДВГ. Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю” К. Стрій
  • Тренінг “Використання балансуючого обладнання в корекційній роботі з дітьми раннього віку та дітьми аутичного спектру розвитку” К. Стрій
Вікторія Соломенюк
Психолог, нейропсихолог

Проводить корекційні та розвиваючі заняття. 

Освіта: Національний авіаційний університет 

Спеціальність: Практичний психолог

Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації: 

  • Тренінг “Фітнес для мозку 4” К.Стрій Тренінг “СДУГ. Нейропсихологічний підхід у практиці”
  • Тренінг ” Використання балансуючого обладнання в корекційній роботі з дітьми раннього віку та дітьми аутичного спектру розвитку” К. Стрій
  • Тренінг ” Вчимося писати 2″ К.Стрій Тренінг ” Ранні рефлекси та сенсорна інтеграція” С.Товстух
  • Курс «Основи нейропсихології для психологів та психотерапевтів»
Вікторія Мальцева
Психолог, нейропсихолог, арт-терапевт

Проводить діагностику, консультації та складає корекційні та розвиваючі програми.

Освіта: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Спеціальність: соціальний педагог (бакалавр), практичний психолог (магістр)

Докладніше Записатися на консультацію Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • “Психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими потребами у розвитку методами арт-терапії”
  • “Мюнхенська Функціональна діагностика раннього розвитку дитини”
  • “Введення в нейропсихологію – початковий рівень”
  • “Нейропсихологічна діагностика та нейропсихологічна корекція дитячого віку”
  • “Психологічна корекція та консультування дошкільнят”
  • “Пропедевтика психіатрії”
  • Формування звуковимови у дітей з особливостями розвитку”
  • “Жива гра та ABВA”
  • “Готовність до школи.
  • Нейродіагностика та план підготовки”
  • “Фітнес для мозку. Мозочкова стимуляція для школярів”
  • “Як навчити дитину писати”
  • “Як навчити дитину рахувати”
  • “СДВГ. Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю”
  • “Мозочкова стимуляція для дітей молодшого віку та РАС”
Олександр Іващенко
Психолог

Проводить корекційні заняття
Освіта: Київський університет імені Бориса Грінченка
Спеціальність: Практичний психолог (бакалавр)

Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • Тренінг з ненасильницького спілкування за методом Маршала Розенберга
  • Фітнес для мозку. Мозочкова стимуляція для школярів” К. Стрій
  • Тренінг “СДВГ. Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю” К. Стрій
  • Тренінг “Використання балансуючого обладнання в корекційній роботі з дітьми раннього віку та дітьми аутичного спектру розвитку” К. Стрій
Вікторія Жежера
Психолог, нейропсихолог

Здійснює корекційну роботу з дітьми.
Освіта: Ніжинський державний університет імені М. В. Гоголя
Спеціальність: психолог (бакалавр)

Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • Тренінг “Ненасильницька комунікація”
  • Майстер-клас “Нейропедагогіка. Навчання, розвиток та поведінка дитини за законами мозку”
  • Майстер-клас “Розвиток уваги у дітей із розладом аутичного спектру”
  • Майстер-клас “Використання балансуючого обладнання у корекційній роботі з дітьми підліткового віку та школярами”
  • Майстер-клас “Використання балансуючого обладнання у корекційній роботі з дітьми раннього віку та аутизмом”
Світлана Лощиліна
Дитячий нейропсихолог, арт-терапевт

Проводить нейропсихологічну діагностику, розробляє нейрокорекційні програми, проводить індивідуальні заняття.

Освіта: Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, спеціальність: психологія. Академія додатковоі професійної освіти.

Спеціальність: Нейропсихологія дитячого віку. Нейропсихолог

Докладніше Записатися на консультацію Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • Академія додаткової професійної освіти (м. Курган) – “Нейропсихологія дорослих. Діагностика та реабілітація осіб, які мають порушення вищих психічних функцій різного генезу” Спеціальність: Нейропсихолог (2020).
  • Академія додаткової професійної освіти (м. Курган) – “Нейропсихологія дитячого віку.” (2021)
  • Інститут вищої психології та тілесних терапій “Основи арт-терапії” (2019)
Марина Кириченко
Психолог, нейропсихолог, сертифікований арттерапевт.

Проводить корекційні та розвиваючі заняття.

Психологічне консультування з актуальних питань розвитку та виховання дітей. Психологічна підтримка дорослих у кризових ситуаціях.

 

Освіта: Національний авіаційний університет (НАУ)

Спеціальність: Психологія (спеціаліст).

 

Освіта: Національний авіаційний університет (НАУ)

Спеціальність: Психологія (бакалавр).

 

Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • «Артпсихологія інклюзивного включення та супроводу дитини в освітньому просторі». (2021р. В. Назаревич., Західно-українська асоціація арт-психологів та арт-терапевтів.)
  • «Дитяча ізотерапія у роботі психолога» (2021р. В. Назаревич., Західно-українська асоціація арт-психологів та арт-терапевтів.)
  • “Формування фонемних процесів у дітей з ООП” (2020р. О.Скорик).
  • «Готовність до школи. Нейродіагностика та план підготовки» К. Стрій
  • “Як навчити дитину писати” К. Стрій.
  • «Сенсорна інтеграція у роботі з дітьми з аутизмом» Т. Костицька.
  •  «СДВГ. Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю» К.Стрій.
  • «Ненасильницьке спілкування методом Маршала Розенберга з Найомі де Хаен». (Міжнародний інститут інтегрального розвитку, “Школа Емпатії”)
  • «Використання воскового планшета у роботі психолога» (2019р. В. Назаревич)
  • «Фітнес для мозку Мозочкова стимуляція для дошкільнят» К. Стрій.
  • «Подолання страхів та фобічних проявів у дітей та дорослих методами арт-терапії» (2019р. В. Назаревич)
  • «Психологія зображення: фотографія як засіб психоемоційного сприйняття» (2019р. І. Борійчук).
  • «Психологія символів та метафор у корекції методами арт-терапії» (2019р. В. Назаревич)
  • «Мозочкова стимуляція для дітей молодшого віку та РАС» (К. Стрій.)
  • «Малюнок як засіб розвитку дитини» (2018р. В. Назаревич)
  • “Корекція психосоматичних проявів”. (2017р. В. Назаревич)
  • «Лялькотерапія як метод психологічної допомоги особистості» (2017р. В. Назаревич)
  • «Арт-терапевтичний супровід клієнта у кризі» (2017р. В. Назаревич)
  • “Ізотерапія – розвитку, зцілення, допомога через малюнок” (2016р. В. Назаревич)
  • «Дослідження дитячим психологом різних методів та технік в індивідуальній роботі з дитиною та у групах. Практикум та аналітичні аспекти». (2013р. Департамент управління освіти та науки, молоді та спорту)
Ганна Денисова
Психолог, нейропсихолог

Проводить корекційні та розвиваючі заняття.
Освіта: Київський національний університет імені Тараса Шевченка (2018-2021)
Спеціальність: психологія
Професійна кваліфікація: Бакалавр з психології.

Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації :

  • «Фітнес для мозку. Мозочкова стимуляція для мозочка» К.  Стрій
  • Тренінг Готовність до школи. Нейродіагностика та план підготовки» К.  Стрій
  • Тренінг « СДВГ. Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю» К.  Стрій
  • Тренінг «Використання балансуючого обладнання у корекційній роботі з дітьми з гіперактивністю» К.  Стрій
  • Курс «Клінічна нейропсихологія» М. Гуменюк, О. Чабан
Ольга Феоктістова
Психолог, нейропсихолог

Проводить корекційні та розвиваючі заняття.
Освіта: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Спеціальність: Психолог. Клінічний психолог

Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • Сертифікат: “Сенсорна інтеграція у роботі з дітьми з аутизмом” (2018)
  • Тренінг з ненасильницького спілкування за методом Маршала Розенберга
  • Тренінг Готовність до школи. Нейродіагностика та план підготовки” К. Стрій
  • Тренінг Фітнес для мозку. Мозочкова стимуляція для школярів” К. Стрій
  • Тренінг “Як навчити дитину писати” К. Стрій
  • Тренінг “СДВГ. Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю” К. Стрій
  • Тренінг “Використання балансуючого обладнання в корекційній роботі з дітьми раннього віку та дітьми аутичного спектру розвитку” К. Стрій
Тарас Мурава
Психолог, нейропсихолог

Проводить корекційні заняття з дітьми

Освіта: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Спеціальність: Психологія

Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • Тренінг «Фітнес для мозку 4» К. Стрій
  • Тренінг «Готовність до школи. Нейродіагностика та план підготовки» К. Стрій
  • «Фітнес для мозку. Мозочкова стимуляція для школярів» К. Стрій
  • Тренінг «Як навчити дитину писати» К. Стрій
  • Тренінг «СДВГ. Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю» К. Стрій
Анна Фурман
Психолог, нейропсихолог

Проводить корекційні заняття з дітьми

Освіта: Ніжинський державний університет ім. Н. В. Гоголя

Спеціальність: Психологія

Професійна кваліфікація: Бакалавр з психології. Психолог

Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • Тренінг з ненасильницького спілкування за методом Маршала Розенберга
  • Тренінг Готовність до школи. Нейродіагностика та план підготовки” К. Стрій
  • Тренінг Фітнес для мозку. Мозочкова стимуляція для школярів” К. Стрій
  • Тренінг “Як навчити дитину писати” К. Стрій
  • Тренінг “СДВГ. Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю” К. Стрій
  • Семінар – практикум “Сенсомоторна корекція 1 та 2 функціїонального блоку” Вакуленко Д. О.
  • Семінар “Сенсорні особливості. Аналіз та корекція” Вакуленко Д. О.
  • Семінар “Весняна сенсорика для запуску мови” з Рінатом Карімовим
  • Практичний курс “Нейроігри для запуску мови” Р. Карімов та М. Фортунатов
Олеся Цимбал
Адміністратор центру нейропедагогіки Brain UP

Адміністративний супровід діяльності центру, планування розкладу педагогів, координатор Благодійного фонду “Brain up Ukraine”
Освіта:

  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка (географічний факультет) (2008)
  • Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління (2010)
Докладніше Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації:

  • Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів при національній академії державного управління за президента України “Психологічні засади управлінської та політичної діяльності” (2011)
  • Ненасильницька комунікація (2019)
Артур Подпалов
Технічний адміністратор онлайн курсів
Ганна Ягмурджи
Логопед

Проводить діагностику, складає “Корекційні програми,” проводить заняття з дітьми 

Освіта: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Спеціальність: логопед (магістр)

Докладніше Записатися на консультацію Записатися на заняття

Підвищення кваліфікації: 

  • Фестиваль практичної логопедії 2021р.
  • Семінар-треніг “Сharacter for Kids”
  • Семінар “Закономірності розвитку до року. Особливості роботи з дітьми з ментальними розладами. “
  • Конференція ” Рівні серед рівних: Інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами
Аніта Смольнікова
Адміністратор

Освіта: Полтавський національний педагогічний університет ім.В.Г.Короленка, Психолого-педагогічний факультет
Спеціальність: психологія

Записатися на заняття
Олена Тарасенко
Нейропсихолог

Проводить корекційні і розвиваючі  заняття з дітьми. 

Освіта: Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Спеціальність: Практична психологія.

Докладніше Записатися на заняття

Професійна кваліфікація : Бакалавр психології. Психолог

 

Підвищення кваліфікації :

  • Тренінг з ненасильницької комунікації по методу Маршала Розенберга.
  • Тренінг “Готовність до школи. Нейродіагностика та план підготовки” К. Стрій
  • Тренінг “Фітнес для мозку. Мозочкова стимуляція для школярів” К. Стрій
  • Тренінг “Як навчити дитину писати” К. Стрій
  • Тренінг “СДУГ.  Психокорекційна робота з дітьми з гіперактивністю” К. Стрій
  • Семінар – практикум “Сенсомоторна корекція 1 та 2 функціонального блоку ” Вакуленко Д. О.
  • Семінар “Сенсорні особливості. Аналіз та корекція” Вакуленко Д. О.
  • Семінар “Весняна сенсорика для запуску мовлення” з Ринатом Карімовим.
  • Практичний курс “Нейроігри для запуску мови” Р. Карімов та М. Фортунатов
  • Практичний семінар” Закономірності розвитку до року. Особливості роботи з дітьми з ментальними розладами” С. Товстуха
Вікторія Волошина
Логопед

Проводить діагностику, складає корекційні програми
Освіта: Київський державний педагогічний університет ім. Н.П. Драгоманова (дефектологіялогопедія) (1992-1997)

Записатися на заняття

і наш менеджер зв'яжеться
з вами найближчим часом






    і наш менеджер зв'яжеться
    з вами найближчим часом





      і наш менеджер зв'яжеться
      з вами найближчим часом

        Катерина Стрій

        Київ. ст. м. Мінська

        вул. Прирічна 1а

        1000 грн

        Віктирія Мальцева

        Київ. ст. м. Мінська

        вул. Прирічна 1а

        700 грн

        Григорій Рак

        Київ. ст.м. Оболонь

        вул. Малиновского, 36

        700 грн

        Світлана Лощиліна

        Київ. ст.м. Житомирска

        Святошинска площа 1а

        700 грн






        і наш менеджер зв'яжеться
        з вами найближчим часом

          Волошина Віктория

          Київ. ст.м. Мінска

          вул. Прирічна 1а

          1000 грн

          Ягмурджи Ганна

          Київ. ст.м. Мінска

          вул. Прирічна 1а

          450 грн






          Поведенческая терапия

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Мозжечковая стимуляция

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Метод замещающего онтогенеза А.В. Семенович

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Аппаратная методика коррекции внимания Play Attantion

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Телесно-ориентированная терапия с опорой на теорию правильного построения движений

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Методики развития эмоционального интеллекта

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Игровая терапия когнитивных способностей

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.

          Домашние задания и работа с родителями

          Нацелена на ускорение развития речи, улучшение концентрации внимания, нормализацию поведения и, как следствие, на решение проблем с успеваемостью в школе. Во время занятий на балансире у ребенка развивается моторное планирование – способность продумывать последовательность своих действий. Это необходимо для освоения любых новых навыков.

          Рекомендовано: При нарушении вестибулярного аппарата, детям с задержкой речевого и психического развития, нарушениями поведения и внимания. Так же это оборудование рекомендуется для подготовки молодых начинающих спортсменов занимающимися разными видами спорта. Например: горнолыжников, футболистов, теннисистов, волейболистов и т.д.